donderdag 26 januari 2012

Een gehaakte gerecyclede plastic (boodschappen) tas.

Tussen de bedrijven door heb ik ook nog een tas gehaakt van zogenaamde plarn. Dat is "garen" gemaakt van plastic tasjes. Voor deze gelegenheid heb ik ongeveer 20 plastic tasjes van de Action opgespaard en daar een tas van gehaakt. Ik heb hem gevoerd met donkerblauwe stof . Omdat ik maar 1 blauw tasje had kon ik maar 2 bloemen haken. Zo gauw als ik ergens weer een blauw tasje krijg maak ik er nog 2 want er horen 4 bloemen op. Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n haakster maar heb het toch voor elkaar gekregen. Het model heb ik zelf verzonnen naar aanleiding van een tas die ik ergens gezien heb. http://youtu.be/ESQbELunPZg Op dit filmpje kun je zien hoe je het plastic "garen" maakt.
In between other businesses I chrocheted this tote bag from plastic bags. I needed appr. 20 plastic bags. I lined it with some blue material. Because I only had one blue bag I could make only 2 flowers. As soon as I get another blue bag I wil make another 2 flowers. I'm not much of a chrocheter but I'm really proud on this. I made up the pattern as I went along.

5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De aanhoudster wint altijd.
    En je test is gelukt;)
    Zal gelijk volger worden.Altijd leuk om nog meer ideetjes op te doen en verder (even) niks uit te voeren.
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tas en hoe doe je dat eigenlijk! Ik heb nu ook vrije tijd dus misschien ga ik me er ook eens aan wagen.
    groetjes, Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan hoor. Ik ga deze ook proberen te maken.

    BeantwoordenVerwijderen