vrijdag 27 januari 2012

Gelukt!!!!

Eindelijk is het gelukt om mijn profiel en profielfoto te plaatsen. Zoonlief Robin heeft even zijn best gedaan voor me en ziehier het resultaat. Eindelijk na tientallen pogingen van mijzelf die steeds op niets uitliepen. Ik weet niet hoe hij het gedaan heeft maar het is in ieder geval gelukt.


Zoon Robin en schoondochter Karla.

Finally it's done. My profile and profile picture is on the blog. My dear son has done his best for me and here is the result. I tried it a million times and it woodn't work. I don't know how he did it but it works.

3 opmerkingen:

  1. Volgens mij lukt het niet om een reactie achter te laten want dat had ik al geprobeerd .
    Er staat deze tekst onder:
    Reacties moderaten is ingeschakeld. Alle reacties moeten worden goedgekeurd door de auteur van de blog.
    Dus dit is een testje of het nu lukt.
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu moet ik Anoniem een reactie achterlaten.
    Ergens is dat niet goed ingesteld of is dat juist de bedoeling?
    Er staat namelijk onder dit lege veld:
    Reacties moderaten is ingeschakeld. Alle reacties moeten worden goedgekeurd door de auteur van de blog.
    -----------------
    Vandaar dat er geen reacties staan, ik heb het al een paar keer geprobeerd onder mijn naam met Google account, maar probeer ik het even Anoniem
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom op blogland, ik heb ook pas blog gemaakt en ik zie bij medebloggers zoveel leuke dingen voorbij komen, dat ik wel 24 uur per dag bezig kan zijn. Ook jij hebt mooie dingen gemaakt en ik ben inmiddels lid van je blog geworden. groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen