zaterdag 14 januari 2012

Mijn eerste schrijfsel

Hallo,
Dit is de eerst keer van mijn leven dat ik een blog maak dus ik zal nog wel vele fouten maken. Maar goed, al doende leert men zegt het spreekwoord dus daar hopen we dan maar op. Ben jaren geleden door mijn schoondochter "knutselmuts" genoemd dus dat is dan maar de titel van mijn blog. Ik zal hier mijn knutselwerkjes laten zien. Meestal "steel" ik ideetjes van anderen en geef er dan mijn eigen draai aan. Ben niet zo goed in het zelf verzinnen van dingen om te maken. Deze maand ben ik begonnen met het maken van wax-rozen en ben er op dit moment helemaal verslaafd aan. Kwam de uitleg tegen op aggiesfrutsels.blogspot.com en ben begonnen. Zal even wat foto's proberen neer te zetten.


This is my first writing for my blog. I never done this before so I probably make a lot of mistakes. But I will learn from my mistakes, I hope. I will show of my creativities here. Most of the time I "steal" the ideas from other blogs and do them up my own way. I'm not very good in making up my own ideas. This month I started to make wax roses. I must say that I'm addicted to it. I really love doing this. I saw the tutorial on aggiesfrutsels.blogspot.com and just started. I will try to get some pics down here.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen