zaterdag 14 januari 2012

Brocante speldenkussentjes

Mijn volgende project was het maken van speldenkussentjes van een peper en zoutstelletje wat ik op een rommelmarkt gekocht heb voor € 0,50. Heb ik vanmiddag in elkaar geknutseld en ben er zelf erg tevreden over. Vind ik ook erg leuk om te doen. Zeg nou zelf, ziet er toch uit om te stelen!
Net als Agnes ben ik altijd uit op een koopje. Ik wil leuke dingen maken voor zo weinig mogelijk geld. Ik vind dat gewoon een sport. Dus bij de Action ben ik echt een vaste klant en op rommelmarkten kun je me ook vinden, ook Zeeman en de Wibra zien mij geregeld. Het randje in de midden van het flesje is een stickerrandje.



My next project where pincushions made from a pepper and salt shakers witch I bought on a jumble sale for only 50 cents. This afternoon I started and this is how they ended up. I really liked doing this. See for yourself their cute aren't they?
Like Agnes I like to go for cheap. Making things for next to nothing. I'm a keen shopper in Euroshops and jumble sales or flea markets. The lace what is in the middle of the bottle is  stickyback tape.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen