maandag 23 januari 2012

Op de een of andere manier krijg ik niet de foto's bij de tekst deze keer. Dan maar los van elkaar. Ik heb gisteren weer een speldenkussentje gemaakt van een oud inktflesje. Wat vind ik dit toch leuk om te doen. Ook heb ik mijn 2 eerdere speldenkussentjes op gepimpt omdat ze toch niet zo naar mijn zin waren. Gisteren op de rommelmarkt een groot stuk vitrage gescoord voor weinig waar een mooie kantrand onderaan zat. Inmiddels van elkaar getornd en nu heb ik 6 meter prachtig kant. De vitrage gebruik ik ook wel weer eens ergens voor.

One way or another, I can't get the pictures with the text so I did it this way. I made another pincushion from an old inkbottle. Oh I really like doing this. With the 2 pincushions I had already made before I missed something so I did them again and I really like them now. Yesterday, on a fleamarket I purchased a nice big glasscurtain with a really nice piece of lace on the bottom of it for just 5 Euro. I separated the two and I've got 6 meters of  beautifull lace. The curtain itself I will use for something else.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen