donderdag 19 januari 2012

Opbergdoos voor mijn kantjes

Ik vond gisteren in de uitverkoop bij Blokker een leuke opbergdoos voor maar € 1,98. Nu nog een papiertje om hem te beplakken. Loop ik vanmorgen bij de Action en zie daar heel leuke cadeauzakjes liggen voor € 0,29 per stuk. Omdat ik niet wist hoeveel ik er voor nodig had heb ik er maar gelijk 5 aangeschaft. Altijd leuk om een cadeautje in weg te geven. Ben vanmiddag aan de slag gegaan met boekbinderslijm, een schaar, een  mesje en de zakjes.  Uiteindelijk had ik er maar 2 nodig. Vind hem zelf erg leuk geworden. Een mooie doos voor mijn kantjes.

A nice box for my lace.

Yesterday I found a nice box in the sale. This morning I found some nice giftbags in a very cheap store. Because I didn't know how many I was needing I bought 5. In the end I only needed 2.  So  this afternoon I glueed the paper bags to the box and this is the result. A really nice box for my lace.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen