zondag 15 januari 2012

Rommelmarkt



Vanochtend naar de rommelmarkt geweest en een aantal spulletjes gescoord om op te pimpen. Wat vind ik dat toch een leuke bezigheid.

Heb zoveel leuke opbergsystemen gezien op diverse blogs op Pinterest dat ik daar maar eens wat mee moet doen. Mijn hobby-kamertje kan ik niet meer in omdat het gewoon veel te vol staat. Nu is het huishouden niet mijn favoriete werk dus ik blijf het maar uitstellen. Maar van de week zal ik er toch echt eens mee moeten beginnen.

Maar nu is het zulk mooi weer dat we zo meteen maar eens even naar het strand moeten om eens een flinke wandeling te maken. Dit moeten we toch maar even waarnemen want voor je het weet is het weer k.. weer.
Shiva, ons hondje vind het strand helemaal eindeloos. Kan ze lekker rennen.






This morning I went to a flea market en scored some really nice thing for pimping up. That is so nice to do!

On Pinterest I saw so many different systems for storing a lot of things. My little craft-room is so full that I hardly fit in. Doing home-work is NOT my favorite thing but coming week I really have to put in the effort.

But right now the weather is so beautifull that we are going for a walk down the beach. Before you know its bad weather again. Shiva, our little dog is loving the beach. She can run her little tail off. ;)





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen