zaterdag 14 januari 2012

Kransen van boterhamzakjes

Vorig jaar zomer was ik verslaafd aan het maken van kransen van boterhamzakjes. Heb er ik weet niet hoeveel gemaakt. Was ook heel leuk om te doen en weer eens iets anders.
Het roze hart heb ik gemaakt voor de pas geboren dochter van mijn tantezegger. Het roosje, de vlinder en de babyschoentjes heb ik gehaakt van plarn (garen gemaakt van plastic tassen).


Last summer I was addicted by making these wreaths, I made quite a few. They are made from little plastic bags, knotted on to a hoop. All fluffed up after knotting them and pimped them up with some silk roses and butterflies. The pink heart I made for the newborn babydaughter from my niece. The little rose, butterfly and booties I chrocheted from plarn.(Yarn from plastic bags).

3 opmerkingen:

  1. Leuk hoor Ineke! Wel even je profiel vullen anders weet ik niet zeker of je mijn zus bent ;)
    Nee hoor ik zag het gelijk aan het hart voor Jaimey en zelfs mijn cadeautje, het zilveren bakje met witte rozen, staat er op! Succes met je blog. Trouwens Judith heeft ook een blog maar dan met hele andere onderwerpen. Liefs, Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Ien, ik zie dat het gelukt is met je profiel! Goed hoor en ook een life trafic feed geplaatst! Je bent goed bezig! Ziet er allemaal mooi uit. liefs, Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi

    Mijn vriendin is 28 jan uitgeteld en ze krijgt een meisje

    nou wil ik graag zo'n rose krans maken maar waar haal ik die roze zakjes en hoeveel heb ik er nodig?

    ik heb gehoord dat ze die bij de wibra hebben maar heb net naar wibra weert gebeld en die zeggen dat ze er geen hebben

    blauwe hebben ze bij de action en witte natuurlijk ook maar ik wil graag roze

    ik hoor van u

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen