zaterdag 4 februari 2012

Cadeauzakje

Morgen naar een verjaardag en weet niet goed wat ik cadeau moet geven. Zag dit ergens op het net en dacht, dat kan ik ook. Vintage foto afgedrukt op canvaspapier van de Action natuurlijk. Vitrage heb ik nog zat van het gordijn dat ik een paar weken geleden op de rommelmarkt gekocht had. Een gehaakt bloemetje had ik ook nog liggen, een stukje kant (o.a. van datzelfde gordijn) lintje en een kraal. Een en ander op elkaar genaaid en zie hier het resultaat. Ik stop er een aantal kaarsen in, geeft altijd leuk weg. Heb gelijk nog maar zes zakjes geknipt klaarliggen voor de volgende keer. ;)
Tomorrow I have to go to a birthday party and I did'nt know what to give her for a present. I saw this somewhere on the net and tought "I can do that". So I took a piece of curtain and some lace, printed a vintage picture on canvas-paper and sewed it al together and this is the result. I will put a number of candles in it.

2 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit en een zelfgemaakt kadootje is altijd leuk om te geen. liefs Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er allemaal geweldig uit.
    Je hebt een prachtige BLOG.
    Ik wordt jou volger hoor.
    Als je zin heb mag je wel even een kijkje nemen op mijn Blog.
    Ik ben ook nog maar net begonnen,maar vind het superleuk.

    LIEFS PIETA

    BeantwoordenVerwijderen