donderdag 16 februari 2012

Hartjes

Valentijnsdag is wel geweest maar ik heb toch nog 2 hartjes gemaakt van kralen op een ijzerdraadje. Ik had ze op site gezien van http://creabythea.blogspot.com/ . De kralen rijgen op een eindje dun ijzerdraad en als je daarmee klaar bent de uiteinden in elkaar draaien en gelijk een "oogje" er aan buigen. Bij het oogje duw je het ijzerdraad naar beneden en tegelijkertijd knijp je midden onder een beetje naar elkaar toe. Een lintje er aan met een strik en zie hier. Hele lieve hartjes die heel simpel te maken zijn en die je overal in huis op kunt hangen. Ik heb voor mijn achterraam een dikke tak hangen waaraan ik al een aantal hartjes heb hangen, daar komen ze dus bij.
I know Valentinesday has been a couple of days ago. But nevertheless I made 2 little hearts from a piece of thin wire and pearl beads. I've seen it somewhere on a site but I forgot where. You put the beads on the wire and when you are finished you turn the ends of the wire around eachother and you make a little loop from it. Then you push the loop carefully down and on the same moment you nip the bottom middle a bit together. There's your heart, a ribbon to it and  ready. I've got a branch hanging in front of the backwindow where a few hearts already hanging and there where I wil hang them.

2 opmerkingen:

  1. Dat heb je heel leuk gedaan,ik ga het binnenkort ook maar eens proberen denk ik..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heej.........wat leuk! Ik vind mezelf hier ook nog terug!!

    Aardig van je, om de link te plaatsen!!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen