zaterdag 18 februari 2012

Jute tas gepimpt

Nadat ik bij o.a.  http://aggiesfrutsels.blogspot.com/http://evelienshome.blogspot.com/ en http://loesjemaaktvannietstotiets.blogspot.com/ de leuke jute tassen had gezien wilde ik die ook. Heb er maar gelijk 4 gekocht. Kan ze altijd verkopen of cadeau geven. Wat is dat leuk om  zo'n "gewone" jute tas een brocante uitstraling te geven. Postcard uitgeprint op canvaspapier van de Action welke ik  behandeld heb met Mod Podge. Een mooie roos gemaakt van kant,organza en wat pareltjes. Omdat de achterkant van de tas ook bedrukt was heb ik daar gewoon een lapje ecru met een kantje op genaaid/geplakt. Vind hem zelf weer erg leuk geworden en toch weer een beetje anders als die van Agnes, Evelien of Loesje.


After I've seen this burlap bag on several other blogs, witch I liked  very much, I wanted to make one myself.  I 've been to the store to buy this very cheap bag, only € 0,99. Because there are prints on both sides I stichted a piece of fabric with some lace on the back. On the front I did a print on canvas paper from a vintage postcard wich I treated with Mod Podge. Made a nice rose from organza, lace and some pearl beads. This was really nice to do, giving  an ordinary bag a brocant appearance.

Liefs Ineke

2 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit, en leuk om te zien dat iedere tas toch net weer anders is. En ik heb ook nog een aantal exemplaren op voorraad, want het blijft leuk om te doen. Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vanmorgen manlief erop uit gestuurd:"Wil je een jute tasje van Appie voor me meenemen?"Niks meer, nergens.Maar heel misschien komen ze weer en geloof me...ik ga ze inslaan !
    Je tasje is prachtig geworden, Ineke.
    Heerlijk om te doen hè en ieder tasje ziet er weer anders uit.Dat vind ik zo leuk, dat unieke.
    Liefs,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen