vrijdag 10 februari 2012

Lavendelzakjes

Heb een paar mooie lavendelzakjes gemaakt. De zakjes van vitrage gemaakt en een mooi kantje er op geplakt met Mod Podge. Kantje rond de bovenkant en wat pareltjes er op genaaid. De lavendel heb ik in een "zakje" gedaan, gemaakt van 2 wattenschijfjes die ik aan elkaar naai met de hand tot er nog een kleine opening over is. De lavendel er in doen en verder dichtnaaien. Ik heb er voor extra geur nog een drupje lavendelolie bij gedaan. Het wattenschijfzakje verstopt in de fiber vulling en in het vitragezakje gedaan. Zo zie je niets van de wattenschijfjes. Lintje om de bovenkant gestrikt en klaar was ik. Ze geuren heerlijk. Ik houd zelf heel erg van de geur van lavendel.
I made some pretty lavenderbags. The bags itself I made from some leftover curtain and a piece of lace I glued on it with Mod Podge. Sewed some pearl beads by hand on it and lace at the top. The lavenderpetals I did in a little pouch wich I made from 2 demake-uppads wich I sewed together by hand. For some extra smell I also put a drop of lavenderoil on it. Did the little pouch in between the filling, a nice ribbon around it and its ready. I myself love the smell of lavender.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen