maandag 27 februari 2012

Lente!!!

Was vanmiddag helemaal in de stemming voor nog een lenteprojektje. Ik had op verschillende blogs gezien over het versieren van takken met papieren bloemen en het maken van roosjes van gebruikte theezakjes.http://treasuresfromtheheartgifts.blogspot.com/ Ik heb die 2 gecombineerd. Roosjes gemaakt van theezakjes en die met het lijmpistool op een tak geplakt. Het is nu net een bloesemtak die net ontloken is. Omdat ik altijd rode vruchtenthee drink zijn het mooie roze roosjes geworden. Oordeel zelf maar.
This afternoon I was really feeling Springtime. On several blogs I've seen branches with paper flowers on it and little roses made from (used) teabags. http://treasuresfromtheheartgifts.blogspot.com/ I combined these two and made a lot of little roses, their a nice pink color because I always drink red fruit tea. Took a nice branche and  glued the little roses with a gluegun on it. See for yourself, isn.t it nice?

4 opmerkingen:

  1. prachtig geworden.... ik laat wel eens mijn ficus bloeien... ook zo leuk. Maar deze is heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee,zeg.Nooit aan gedacht om ze op een tak te plakken.
    Ziet er geweldig leuk uit.
    Liefs,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig wat een idee! Het lijkt net echt!
    Fijn weekend en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen