maandag 20 februari 2012

Mooi brocant doosje

Ik had nog een mooi aluminium hartjesdoosje van Dove welke ik vorig jaar bij mijn afscheid van mijn werk gekregen had van iemand. Daar wilde ik nog steeds iets mee doen. Afgelopen weekend heb ik me daar dus eens over gebogen en dit is het resultaat. Beplakt met 1 laagje van keukenrol die ik in de thee had gedaan, gekreukelt en gedroogd natuurlijk :). Fotootje op canvaspapier afgedrukt, kantje er langs en er op, een paar miniroosjes, strikje met een mooi hartje er aan en afgewerkt met een randje parel beads uit een tube Pearl Maker van Waco. Zo kun je toch van niets iets maken.

                                                                   *-*-*-*-*-*

It happens to be that I had een nice heartshaped aluminium box witch I wanted to do something with. So last weekend I did find the time for it. I glued a layer of kichenroll on it wich I first had soaked in tea, dried it first of course. ;) Its a bit wrinkly but that gives the right effect. Little foto wich I printed on canvas paper, piece of lace around it and on topof it, mini roses and a nice bow with a silvercoloured heart on it. On the edge of the box I put pearl beads for a nice finish.

Liefs Ineke

4 opmerkingen:

  1. Ow, wat is die mooi geworden.
    Willikookmakuh....kheb ze gelukkig nog.
    Liefs,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ineke,

    Wat leuk dat je me gaat volgen...heb even naar je blog gekeken,,leukkk!!!
    Ik zag dat je ook een tas hebt gepimpt,die is ook goed gelukt zeg!
    Wat lief dat je mijn naam hebt genoemd, dat maak ik weleens anders mee(helaas)

    Heerlijk nog zòn creativie dame met een blog,

    lieve groetjes,

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je lovende woorden. Ik ben nog maar net begonnen maar vind het wel ontzettend leuk om te doen dat bloggen en creatief bezig te zijn natuurlijk ;))) Ik ben zelf (nog) niet zo iemand die ook zelf dingen kan verzinnen maar krijg inspiratie bij de dingen die ik bij een ander zie en geef er dan mijn eigen draai aan. Dank je wel dat je ook mijn volger bent geworden.
      Liefs Ineke

      Verwijderen