vrijdag 3 februari 2012

Mooie brocante klosjes

Gisteravond drie klosjes gemaakt die een mooi plekje hebben gevonden onder de (kaas) stolp die ik laatst bij de kringloop kocht en zelf wat opgepimpt heb.. Dit is ook heel leuk om te doen. Ik had 3 lege garenklosjes waar ik de boven en onderkant groter gemaakt heb (een groter rondje uit  hard plastic geknipt en er op geplakt) Dit beplakt met keukenrol die in de thee gelegen heeft. Het klosje zelf beplakt met een gedeelte van mooie labels die ik uitgeprint heb (van http://lilac-n-lavender.blogspot.com/), verder  een kantje, kettinkje, bedeltje, touwtje toevoegen en voila. Allemaal materiaal wat ik al in huis had.


Yesterday evening I made 3 spools wich have found a nice place under my cloche witch I bought at a secondhand store and I pimped up a bit. It's very nice to make these. I made the top and bottom piece bigger  and glued kitchenroll on it. On the spool itself I glued parts of some nice labels and after that some lace, rope, charms, chains etc. and voila. All the materials I had in the home.

1 opmerking:

  1. Dat zijn nog eens mooie klosjes geworden, staat prachtig onder die stolp. Liefs Evelien

    BeantwoordenVerwijderen