vrijdag 24 februari 2012

Naaldenboekje

Vandaag een klein projectje gedaan. Ik heb een (ouderwets) naaldenboekje gemaakt. Gewoon van een mooi lapje stof en een lapje vilt. Zonder patroon heb ik het gewoon met de hand in elkaar genaaid, kantje er langs en een leuk schaartje met strikje er op geplakt en een kantje versierd met pearl beads. Dit is toch veel mooier als zo'n plastic naaldenkokertje?

This time a little project. I made a little (old fashioned) booklet for needles en pins. Just a nice piece of fabric and a piece of felt. I sewed it all by hand, some lace around it and little scissors  with a bow. See for yourself, isn't this much nicer then the plastic things they use today.

Fijne dag allemaal
Liefs Ineke

3 opmerkingen:

  1. Hoi Ineke,

    Ik vind het schattigg!!
    Zo kun je heerlijk je kleine lapjes benutten!

    Heel fijn weekend,

    groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ineke,
    Welkom als nieuwe volger en bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Tuurlijk kun je meedoen aan de give-away!
    Ik heb al even zitten snuffelen op je blog; wat maak je toch prachtige dingen!! Ik ben ook dol op knutselen en zeker met de spulletjes van de action ;-)! Fijne zondag en ik ga je zeker volgen!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ineke,

    Leuk dat je me gevonden hebt! Leuk om te horen dat ik je inspireer!!
    Volgens mij zit jij net zomin stil als ik!!!

    Leuk toch!

    Ik ga eens even rondkijken op je blog!

    Groetjes en tot een volgende keer!

    Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen