woensdag 22 februari 2012

Nog een jute tas

Weer een jute tas gepimpt maar dit keer als hobbytas. Zo kan ik in een keer al mijn hobbyspulletjes meenemen naar de camping. Deze keer een plaatje van een parfumlabel uitvergroot tot A4 formaat en afgedrukt op canvaspapier. En de achterkant van de tas ingericht met vakjes en een band waar ik bv. mijn scharen en tangetjes tussen kan hangen. Het idee heb ik gekregen toen ik op Loesjes blog aan het kijken was. Vond het zo'n goed idee dat ik het meteen overgenomen heb. Dank je wel Loesje voor de inspiratie. http://loesjemaaktvannietstotiets.blogspot.com/

Fijne dag gewenst allemaal
Liefs Ineke

Another pimped burlap bag. This time I made myself a hobby-bag so I can take al my tools and materials with me in one go for when I'am going to my caravan. I enlarged the picture of a perfumead to A4, printed it on canvaspaper and  used it at the front. The back of the bag I made into a handy  thing to carry my tools.
I've seen this on http://loesjemaaktvannietstotiets.blogspot.com/. She inspired me to make this bag.

Have a nice day
Love Ineke

3 opmerkingen:

  1. Ha Ineke... van harte welkom als volger.. leuke blog heb je inmiddels zelf ook. Gaat je vast plezieren om mee te doen. Groeten Elizabeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er ook nog 2 gescoord.Ben er dolblij mee (ook al staan ze nog in de kast).
    Maar ze lopen niet weg.
    Hij is weer prachtig geworden, Ineke.Loesje is een grote inspiratie voor ons en toch geven we er onze eigen draai aan.
    Complimenten voor je prachtige creatie.
    Liefs,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen