maandag 13 februari 2012

Speldenkussen paspop

Gisteren op de markt gestaan en maar 1 item verkocht. Het was erg slecht bezocht omdat er voor gisteren ijzel was voorspeld. Jammer maar het is niet anders. Volgende keer beter. Omdat de verwarming het ook niet deed tot gistermiddag 14.00 uur was ik natuurlijk veel te koud geworden met gevolg dat alle spieren vandaag protesteren. Even een rustdagje inlassen dus. Daar is in geresulteerd dat ik vanmiddag eens een paspop gemaakt heb die ik gezien heb op www.diydish.com. Ik vond hem zo leuk dat ik haar wel moest maken. Op de markt gisteren een glazen kandelaar gekocht voor € 0,50 en een lapje en vulling had ik nog. Een leuke broche er op gespeld en een paar spelden en ze was af. Omdat ik de onderkant niet zo mooi vond heb ik daar nog even een kantje langs gelijmd. 



Yesterday I stood on the market and only sold 1 item. There where very few people who visited the market because they gave a weather warning for black ice. Its a pity but next time better. Because the heating system wasn´t working until 14.00 hrs I was really cold and as a result of that all my muscles ache. So today I had a resting day which resulted in a dress form pincushion. I´ve seen it on www.diydish.com. I liked it so much that I had to make it. I bought a glass candlestick for only € 0,50 on the market yesterday and a piece of fabric en stuffing I already had. A nice broche and some pins and she was finished. Because I didn´t like the bottom part I glued a piece of lace to it.


Ik kreeg vandaag weer een pakketje in de brievenbus van Het Witte Luik. Heb nu wel een foto gemaakt. Het is echt zo leuk om dit uit te pakken. Het was weer heel leuk ingepakt met kleine extraatjes er bij. De inhoud was zo´n 20 meter kant wat ik besteld had.






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen