woensdag 8 februari 2012

Wat een feestje!

Ik had wat spulletjes besteld bij Het Witte Luik. Toen het gisteren bezorgd werd, het kon door de brievenbus, zat er in de envelop een heel mooi ingepakt pakje waarin al mijn bedels en kant zaten verpakt. Er zat ook nog een heel leuke attentie bij. Jammer genoeg heb ik geen foto gemaakt maar zal dat de volgende keer zeker doen. Een bezoek aan hun website is zeker de moeite waard. De prijzen zijn alleszins redelijk te noemen. http://hetwitteluik.marktplaza.nl/

3 opmerkingen:

  1. Daar had ik ook wat mooie spulletjes gekocht, zeer zeker de moeite waard en inderdaad heel gezellig ingepakt. Ik heb ook geen foto gemaakt, was veel te nieuwsgierig naar de inhoud hahahaha. groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ineke, leuk dat je meedoet aan de give-away en volger bent geworden. Heerlijk hé, dat bloggen, ik vind het zalig om inspiratie bij elkaar op te kunnen doen. En die nostalgische plaatjes, ze zijn zoooo super! Je zakjes van de vorige post zijn heel erg mooi, ik ben ook bezig geweest met iets soortgelijks maar dan voor een ander doeleinde, ze komen nog op mijn blog maar eerst moet mijn rugje weer herstellen!
    Ik ga jouw ook volgen hoor want zoals ik hier zie ben jij ook een heel creatieve dame.
    Geniet van je prachtige bestelling want bij Marjo is het altijd een feestje,
    heel veel liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar had ik ook wat mooie spulletjes gekocht, zeer zeker de moeite waard en inderdaad heel gezellig ingepakt. Ik heb ook geen foto gemaakt, was veel te nieuwsgierig naar de inhoud hahahaha. groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen