zondag 4 maart 2012

Een mooi boeketje en een standaard voor mijn frutseltjes

Een mooi boeketje bij mijn afscheid als bestuurslid van het dameskoor waar ik al 23 jaar bij zing. Mijn ambtstermijn zat er op en omdat we sinds vorig jaar 7 maanden per jaar in de mooie provincie Limburg vertoeven in onze caravan, was ik heel vaak niet aanwezig dus dit was een goed moment om te stoppen. Ik blijf wel zingen hoor, dat kan en wil ik toch nog niet loslaten.

Toch nog iets aan het knutselen geweest van de week. Ik had op de een of andere site/blog een leuk opbergsysteem gezien. Gewoon 3 koekblikken in aflopende maten, een draadeind, pvc-pijp en een houten deurknop. Mijn mannetje heeft hem in elkaar gezet en ik heb hem weer zilver gespoten. Ik kwam nog een grijs kantje tegen en dacht die plak ik er op dan ziet het er wat leuker uit.  Eigenlijk is het op dezelfde manier gemaakt als de etagere van vorige maand. Ik heb er nu mijn parels en andere kralen, kleine roosjes etc. in opgeborgen.

2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk idee, Ineke! Echt een origineel opbergsysteem heb je ervan gemaakt!
    Mooi boeket!
    Fijne dag en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg; zo zilver... ik had m al gezien op een blog en vond het ook al zo'n gaaf idee. Zelfs met mijn man overlegd dat ie m in elkaar zou zetten!... maar ik moet eerst nog trommels verzamelen ervoor. Nou zie ik hoe het in het sjiek kan. groetjes. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen