zaterdag 24 maart 2012

Rommelmarkt vondsten

Vanochtend naar twee rommelmarkten geweest en ik heb zulke leuke dingen gescoord. Allereerst een heel lief fotolijstje met een mooie vintage foto erin voor maar € 0,50. Toen 4 lappen kanten vitrage van 1.50 x 2.50 m voor 1 euro per stuk. Leuk om te gaan gebruiken maar ik heb er ook 2 gereserveerd voor op mijn kraam te leggen als ik op een markt sta. En ook nog een rond gehaakt kleedje voor 50 cent en 2 mooie flesjes voor een dubbeltje elk. Ik ben er helemaal blij mee.

5 opmerkingen:

  1. ow heerlijk he om over de rommelmarkten te struinen, kan niet wachten tot het 1 april is ( nee geen geintje) dan is er hier een zwarte markt met 600 kramen, moet toch wel wat tussen zitten voor mij dacht ik zo? Geniet van je aankopen...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohh wat goed om te horen. Ik zit vanaf komend weekend weer in mijn caravan in Koningsbosch. Kan ik mooi zondag even lekker komen struinen in Venray. Geniet jij er ook lekker van!

      Verwijderen
  2. Wat kun je blij zijn met zulke aankopen he?
    Ik vind het ook zo leuk altijd,koop je voor een paar euro,en ben je zo blij als een kind,haha!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das nog eens leuk kopen he voor die prijsjes! Ik doe het ook zo graag!
    Fijne avond en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn inderdaad heel leuke vondsten voor dat geld. Dat kan je dag toch direct goedmaken hè :)
    Dankjewel nog voor je felicitatie en alvast een heel fijn weekend, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen