vrijdag 9 maart 2012

Sieradenbordjes

Ik had 2 canvas doeken gekocht op de Bazaar. Omdat ze licht beschadigd waren kostten ze maar € 0,50 per stuk. Eigenlijk wist ik nog niet zo goed wat ik er mee moest maar gisteren kreeg ik een idee. Op de rommelmarkt had ik een elastisch kanten shirtje gekocht voor € 1,50. Met het idee dat ik het kant wel ergens voor kon gebruiken. Nu heb ik dus 2 sieradenbordjes gemaakt. Canvasdoek, 2 lagen fiberfill, kant er overheen gespannen, lintjes er kruislings overheen en een parelsplitpen in de midden om het vast te zetten. Je oorbellen kun je zo door het kant heen er in hangen. Ik denk dat ik onderaan nog een paar kleine haakjes op schroef om eventueel je kettingen aan op te kunnen hangen. Maar daar moet ik dus nog naar op zoek.

4 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk idee, Ineke! Dat ga ik zeker onthouden....mijn oorbellen liggen overal en dan zijn ze mooi aan kant.
    Fijn weekend en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat sjiek zeg! Hoe zien ze eruit mét sieraden? maak nog eens een foto?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk en goed idee Ineke.
    en het ziet er nog eens prachtig uit!
    fijn weekend en groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen