donderdag 22 maart 2012

To do schrift


Ik had nog een schrift met een zwarte harde kaft liggen en omdat ik een schrift nodig had om alle dingen die ik nog wil doen/maken ergens op wilde schrijven dacht ik, "dat kan ik daar wel voor gebruiken". Maar die zwarte kaft vond ik toch wat sombertjes dus die  moest anders worden. Met bloemenkaartenpapier van een bloc van de Action, heb ik de voor en achterkant beplakt. Daar heb ik dubbelzijdig plakband voor gebruikt. Met een stukje  vitrage, een bandje en een kantje en een klein stoffen onderzettertje werd het een leuk vintage boekje. Een plak/poezieplaatje en een rondje wit kaartenpapiertje met de tekst erop maakte het af. De tekst heb ik met afwrijfletters gedaan die ik echt misschien al wel 20 jaar in huis heb. Ik heb ze ooit bij Zeeman gekocht voor 0,50 cent per velletje. Zo zie je maar weer, het komt ooit eens te pas.

4 opmerkingen:

  1. Kijk, dat is nou het betere werk. En je zult telkens als je dat schrift plakt tevreden zijn over hoe leuk het eruit ziet...denk ik. groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er mooi opgepimpt uit.
    vrolijke kleurtjes en patroon.
    fijn weekend en groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er weer super leuk uit!
    Fijn weekend en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er een stuk beter uit niet dan! knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen