zaterdag 17 maart 2012

Windlichten


Omdat ik nog 2 mouwtjes over had van het kanten t-shirt waar ik de sieradenborden van gemaakt had moest ik nog iets verzinnen natuurlijk. Men neme 2 grote augurkenpotten en lijmt daar rondom een mouwtje omheen met het lijmpistool, knipt het overtollige weg, kantje rond de onderkant en een lintje met roosje om de bovenkant en ziehier 2 brocante windlichten.
Ben een beetje non-productief op het ogenblik. Heb erg last van mijn fibromyalgie  dus ben niet zo actief. Gaat wel weer beter worden maar dat heeft  even tijd nodig. Bovendien moet er maandag operatief een raar plekje van mijn rug verwijderd worden. Niets bijzonders hoor maar het moet even gebeuren. Dus van de week zal het even rustig zijn aan dit front. Wens jullie een fijn weekend,
Liefs Ineke

Nog even een toelichting op de sieradenborden van vorige week. Ik heb er nu 2 haakjes ingeschroefd zodat je er kettingen aan kunt hangen en ik heb er een aantal van mijn oorbellen in gehangen om te laten zien hoe het werkt.

4 opmerkingen:

  1. Ach wat zijn die potjes mooi geworden.
    Het is soms zo simpel en dat maakt het zo uniek.
    Ook ik ben totaal inspiratieloos, dus ik neem de tijd.
    Maar met jouw fibromyalgie is het natuurlijk minder, zoniet erger.
    Heel veel sterkte toegewenst en de blogjes lopen niet weg...ikke ook niet.
    Liefs,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ik snap wat je bedoelde met je reacatie op mijn blog!!
    Jij hebt er dus ook weer een volger bij.
    Leuk blog heb je en wat maak je een leuke dingen zeg!
    Fijn weekend en voor maandag succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. via via kwam ik op je blog terecht en wat heb ik genoten van al je mooie en orginele creaties, helemaal mijn ding. Heb met mijn kop koffie ( had er aan 1 niet genoeg dus werden het er ietsje meer) heb ik heerlijk rond gestruint en meteen volger geworden, zo hoef ik niets meer te missen van je leuke blog...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ha.. jij kan ook al niet zo makkelijk dingen weggooien. je doet er iets mee.. leuk zeg! Rustig maar aan, dan breekt het lijntje niet (zei mijn moeder vroeger) nare kwaal die fybro... niet onbekend in ons gezin!

    BeantwoordenVerwijderen