dinsdag 17 april 2012

Een teken van leven

Hallo luitjes, even een berichtje vanaf de camping. Het internet is hier erg moeizaam en meestal kan ik er niet op. Als ik er wel op kan dan kan ik weer geen berichtjes versturen etc. Ik hoop dat vanaf eind volgende week dit probleem opgelost is. Ben nog niet echt creatief bezig geweest maar ik ben wel een loper aan het haken voor thuis op het dressoir. Heel veel vierkantjes haken dus. Ben ongeveer op de helft nu. Het is dus geen gebrek aan interesse dat ik niet reageer op jullie maaksels en verhalen. Ik mis dit contact erg hoor. Volgende week ben ik een klein weekje thuis vanwege allergietesten die ik moet ondergaan dus dan zal ik weer eens uitgebreid kijken en reageren naar en op jullie blogs.
Liefs vanuit het verre Limburg

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen