maandag 2 april 2012

Even iets van me laten horen.

Het is al weer langer dan een week geleden dat ik iets gepost heb. Maar dat komt omdat we afgelopen weekend naar de camping zijn gegaan en dus de hele boel weer moesten opbouwen. Daar hebben we het op dit moment nog even druk mee dus. Gisteren wel naar de  zwarte markt in Venray geweest. Wel 600 kramen stonden daar, dat is nog eens eens een markt! Het enige wat ik gekocht heb is een stel vitrage's waar een mooie kantrand aan zat. Ik heb nu 8,50m kant voor 5 euro. Niet gek toch? Vandaag hebben we een minder leuk ding te doen, een crematie van onze buurman. Als dat achter de rug is gaan we weer snel terug naar de camping waar we de draad weer op gaan pakken. Wil van de week toch nog een paar tassen maken. Heb een fijne week allemaal en hopelijk snel weer een nieuwe post.

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben ook naar die zwarte markt geweest maar ik vond het dit keer erg tegenvallen komt ook denk ik dat er geen licht was en dat best wel rot kijken is hahaha. Ik heb dus niets leuks kunnen scoren maar goed..volgende keer beter en ik ben benieuwd wat je met die gordijnen gaat doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was inderdaad erg donker bij tijd en wijle haha. Volgende keer beter zullen we maar denken.

      Verwijderen