vrijdag 20 april 2012

"Oude" theedoos opgepimpt.

Had op een rommelmarkt een oude theedoos gekocht voor € 0,50 en heb hem opgepimpt met plakplastic van de Action. Ik heb heel erg gezocht naar het plakplastic met de roosjes. Elke Actionvestiging die ik tegen kwam heb ik bezocht en nergens hadden ze het meer. Tot ik in Sittard kwam en daar hadden ze nog 1 rolletje. Gelijk meegenomen en gebruikt op de theedoos. De schotjes heb ik gedaan met effen wit plakplastic welke ik nog had. Het houten hartje komt van een kerstslinger van het Kruidvat en er bovenop een oude broche. de bekende roosjes en roze parelketting van de Xenos. Nog een kantje langs de buitenkant en de kantstickers van de A. aan de binnenkant. Het plaatje aan de binnenkant heb ik op een taartrandje geplakt maar dan valt eigenlijk niet zo op dus daar zal ik nog een ander kantje langs plakken maar omdat  mijn kantjes op de camping liggen en ik thuis ben moet dat nog even wachten. Ik ga hem gebruiken als kralendoos, zo heb ik straks alles overzichtelijk.

9 opmerkingen:

  1. heeeeeeeeel mooi geworden zeg en idd heerlijk overzichtelijk straks voor je kralen of andere freubeltjes....knu fpeet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je theedoos is heel mooi geworden Ineke!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ineke,
    Via via op je site terechtgekomen. Ik heb op je blog rondgesnuffeld en wat maak je een prachtige creaties. Vooral deze theedoos vind ik echt prachtig. Om niks van je te hoeven missen ben ik volger van je geworden.
    Lieve groet,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Ineke..Mn mond valt open van je mooie opgepimpte thee doos! Ik herken hem gewoon niet meer..en die parels vind ook heel erg leuk staan. Heb je dat plastik met die roosjes nog nodig, want ik kom ook nog weleens bij meerdere A. en dan wil ik best voor je kijken hoor!
    Ik ga me zeker aanmelden als volger..Gezellig.
    Fijn weekend en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elly voor de complimenten en het feit dat je mijn volger bent geworden. Voorlopig kan ik nog wel voort met mijn roosjesplakplastic want het is een rol van 2.50 meter. Ik weet niet waar je woont maar als ik weer nodig zou hebben maak ik dankbaar gebruik van je aanbod.
      Fijn weekend
      Liefs Ineke

      Verwijderen
  5. Hey Ineke..hahah daar kan je wel mee vooruit!! Ik woon in Katwijk,maar als je wat zoek hoor ik het graag van je..Fijne zondag verder.
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou ik weet wel waar ze bij de Action geld mee kunnen verdienen. want nou willen we allemaal zo´n doosje maken. Leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen