donderdag 28 juni 2012

Gehaakte hartjes


Ben van de week aan het freubelen geweest met "plarn". Garen gemaakt van gekleurde plastic vuilniszakjes. Omdat ik op dat moment niet de beschikking had over een patroontje, heb ik zelf maar iets in elkaar geflanst. Ik vind het zelf erg leuk geworden. Ik heb ze gevuld met afvalstukjes plastic die ik toch had vanwege de voorbereiding van een workshop "Kransen maken van boterhamzakjes". Van alle boterhamzakjes heb ik alvast de bodem afgeknipt, dat neemt anders teveel tijd op de workshop. Het blauwe hart heb ik inmiddels al verkocht aan een buurvrouw hier op de camping. Ze zijn ongeveer 15 cm groot.

5 opmerkingen:

  1. leuk zeg, misschien leuk om ze op te vullen met lavendel,ruikt zo lekker...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ineke

    Wat leuk, ik heb nog nooit van 'plarn'gehoord, ze zijn heel mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg! Je kent mijn lintjes tassen en hoeden enz. ook al?
    Heb je alleen heel veel kadolintjes voor nodig.. en bedankt voor je idee om "mijn" bloemetjes op slippers te maken ..kan ik zelf ook wel doen. fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh Ineke, wat leuk dat jullie ook bezig gaan met een inloopochtend! Succes.

    BeantwoordenVerwijderen