zaterdag 2 juni 2012

Gepimpt koekblik

Allereerst een hartelijk welkom voor mijn nieuwe volgers. Ben er reuze trots op dat jullie mijn blogje interessant genoeg vinden om te volgen.

Ben al een tijdje hier niet geweest omdat we geen internet hebben op de camping. Er is ong. 3 weken geleden een blikseminslag geweest en daardoor zijn de kabels in de grond allemaal gesmolten. De computerkamer waar alle apparatuur staat van de camping heeft daardoor een schade van € 20.000,-- . Ze zijn er mee bezig om over een lengte van ong. 1 km nieuwe kabels te leggen maar waarschijnlijk duurt het nog wel even voordat dat gebeurd is. Ik ben nu een weekendje thuis dus kan ik weer eens naar hartenlust zwerven over het internet en alle mails (118!) bekijken en beantwoorden.

Ik heb niet echt stilgezeten in de tussentijd en heb een oud koekblik gebruikt om te pimpen. Ik heb het inmiddels bekende Action plakplastic gebruikt, een mooi vintage plaatje, een kantje en wat kralen. Zelf vind ik het weer erg leuk geworden en bewaar er inmiddels mijn scharen in.
Ik heb ook nog een heel regiment windlichten gehaakt (zie een vorig blog), de halve camping bewaard inmiddels zijn lege groentepotten voor me :-). Helaas heb ik vergeten er een foto van te maken dus die houden jullie nog tegoed.

Maandag gaan we voor 9 dagen naar Engeland voor een korte vakantie dus het zal weer even duren voordat ik hier weer reageren zal.

6 opmerkingen:

  1. Wow, wat een super creaties is dit geworden.
    Fijn weekend,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ineke

    Wat een prachtig blik is het geworden, ik heb ook al veel van deze blikken opgepimpt zo leuk om te doen.
    Fijne vakantie alvast.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ineke..Wat vervelend zeg die blikseminslag! Hoop dat het snel is opgelost allemaal. Je blik is heel erg leuk geworden zeg.Ik wens je een fijne tijd in Engeland! Geniet er lekker van...
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, mooi hoor. Het ziet er ook zo gezellig uit, dat plakplastic is echt geweldig!!

    Fijne vakantie en we lezen wel weer wanneer je terug bent.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi.
    Ik heb je genomineerd voor de Sunshine award.
    Ik volg je nl met veel plezier, omdat jou blog zo lekker "veelzijdig" is.
    Kijk maar even op mijn blog hoe het verder gaat, zo'n award.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Ineke,

    Heb even lekker bij jou rondgesnuffeld. Wat maak jij een mooie creaties. Ben gelijk volger bij je geworden. Kom je ook eens bij mij kijken?

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen