dinsdag 19 juni 2012

Mijn eerste Award.

Ik ben er reuze trots op dat ik de Sunshine Award mocht ontvangen van Daphne Het is mijn eerste Award en zolang ben ik nog niet aan het bloggen. Nu vind ik het heel erg moeilijk om weer iemand uit te kiezen die ik de Award zou willen overhandigen. Ik vind dus dat als je denkt ik wil hem wel, je hem dus maar gewoon moet overnemen. Al jullie blogs hebben hun eigen leuke creatie`s en kanten . Ik doe bij jullie allemaal ideeen op en geef er dan vaak mijn eigen draai aan. Dat vindt ik dan ook het leukste aan onze bloggen, dat je elkaar inspireert en ideeen overneemt. Nu moet ik ook nog eens 10 vragen gaan beantwoorden zodat jullie mij wat beter gaan leren kennen. Nou daar gaat ie dan.

1. Wat is je favoriete dier?
Dat is zonder enige twijfel mijn hondje Shiva. Zij is mijn grote liefde (na mijn mannnetje natuurlijk LOL) Zij is een kruising tussen een Shih Tzu en een Malthezer, een zogenaamde Boomertje dus. Ze is nu twee en een half jaar oud en kan ontzettend ondeugend zijn.

2. Wat is je favoriete getal?
Daar kan ik kort over zijn dat is 7. Ik heb er geen speciale reden voor.

3. Wat is je favoriete non/alcoholische drank? 
Water dat is het enige wat ik drink, liters.

4. Facebook of Twitter?
Facebook, al doe ik er nog niet zo veel mee. Ik probeer het allemaal nog een beetje uit. Ik heb ook een hyves maar daar doe ik nog maar heel weinig mee, zeker nu ik bezig ben met bloggen.

5. Wat is je favoriete passie?
Creatief bezig zijn. Ik zie overal wel iets in en dan probeer ik een ideetje uit.  Soms wordt het helemaal niks en een andere keer maak ik toch weer iets leuks.  Zoals ook bovenaan mijn blog staat, creatief bezig zijn is bijna een levensbehoefte voor mij. Ik kan mij ook geen leven voorstellen waar geen creativiteit in zou zitten.
Mijn hobby´s zijn ontstaan door het maken van kaarten en is van lieverlee uitgebreid met van alles en nog wat en kaarten maken doe ik nog zelden. Ik geniet wel van jullie prachtige scrapkaarten maar dat trekt me dan toch niet om er zelf mee aan de slag te gaan.

6. Krijgen of geven?
Om heel eerlijk te zijn...... allebei. Ik vind het erg leuk om iedereen dingen te geven maar ik vind het ook heel leuk om te krijgen.

7. Wat is je favoriete patroon?
Ik denk dat dat toch het hartpatroon is. Dat komt toch steeds weer terug in mijn creatieve uitspattingen. In een haakpatroontje, met kralen of met stof. 

8. Wat is je favoriete dag van de week?
Ik heb niet echt een favoriete dag. Komt waarschijnlijk ook omdat mijn man en ik niet meer werken en we in het seizoen lekker op de camping staan met onze caravan. Elke dag is zondag voor ons.    

9. Wat is je favoriete bloem?
De pioenroos, in al zijn kleuren. Ik word er vrolijk van als ze weer in de winkel staan.

10. Wat is je favoriete land?
Allereerst is dat Engeland omdat ik daar mijn hart aan heb verpand. We komen er al 35 jaar zeker eens per jaar. Het voelt altijd weer als thuiskomen daar. Mijn mooiste plekje daar is in Yorkshire maar heel Engeland vind ik mooi. Daarnaast  is Spanje en dan specifiek de noordkust. Het (nog) niet toeristische deel van Spanje. Wij zijn daar een aantal jaren op vakantie geweest toen we nog een camper hadden. Nu  verblijven we meestal in Nederland en dan het liefst in onze caravan die in Koningsbosch (Limburg) staat.

 

2 opmerkingen:

  1. Leuk!!
    Wat een leuke, uitgebreide antwoorden!!
    Wat jij hebt gedaan, met de award doorgeven, dxat heb ik ook overwogen......
    IEDEREEN verdiend hem en ik zou iedereen wel wat beter willen leren kennen.
    Goed gedaan enne.......WE BLIJVEN MET ELKAR GEWOON LEKKER BLOGGEN!!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We bloggen lekker door, zeker weten! En nogmaals bedankt.
      Liefs Ineke

      Verwijderen