zondag 24 juni 2012

Vlinders



Ik zag bij Daphne een leuk filmpje over het maken van vlinders van zijden bloempjes. Het duurde wel ontzettend lang voordat ik het filmpje bekeken had want internet is ontzettend traag hier op de camping. Maar had wel door wat de bedoeling was. Ik had nog een bloemenslinger liggen die om een verjaarscadeautje zat vorig jaar. Nu wist ik dus wat ik er van ging maken. Het zijn wel heel andere bloemen als in het filmpje maar ik ging het toch proberen en gaf er mijn eigen draai aan. Die in het filmpje had 5 blaadjes en de mijne maar 4. Zelf vind ik deze wel leuk geworden maar van de week ga ik eens kijken wat ik er nog meer mee kan doen. Nog even brainstormen. Deze heb ik eerst op een stukje vitrage geplakt met Mod Podge want ze waren nogal slap. Toen ze opgedroogd waren heb ik ze een beetje meer in de vorm geknipt en er met parelsnoertjes lijfjes op geplakt met het lijmpistool en daarna versierd met kleine kanten frutseltjes of bloemetjes en daarbovenop een plakpareltje. De voelsprietjes zijn stampertjes uit een ander bloemetje wat ik nog had.
Fijne zondag verder en liefs van Ineke



4 opmerkingen:

  1. Hoi Ineke

    Wat een leuk idee om hier vlinders mee te maken, leuk dat hergebruik.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goede manier van hergebruik hoor! ha ha... dat je op de camping ook op internet zit. natuurlijk want je kunt ons vast niet missen hé? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt niet! Ik wil als het even kan elke dag even kijken wie er iets nieuws gemaakt heeft.;)) Maar helaas is het internet hier (nog) niet optimaal. Het duurt een eeuwigheid voor ik ergens in kan. Maar we blijven hoop houden. :)

      Verwijderen