zaterdag 21 juli 2012

Van alles wat

Ik heb deze keer van alles wat. Ik ben aan het haken geweest met plastic vuilniszakjes en heb er een opbergmandje van gehaakt van alle kleurtjes die ik op dit moment op voorraad had. Ik vind het wel een gezellig mandje geworden, een beetje regenboogkleurtjes.

Ook heb ik nog een windlichtje gemaakt met een paar restjes kant en een kralenversiering.
Verder ben ik nog bezig geweest met het haken van roosjes en wat losse rozetten.



Ik heb dus niet stilgezeten de laatste tijd. Ik vind het haken van het eerste roosje wel heel leuk. Zal het ook leuk doen als corsage bv. De andere 2 heb ik alvast gehaakt als decoratie op de jute tassen die ik al eerder gemaakt heb.
Liefs Ineke

4 opmerkingen:

  1. Niet te geloven zeg dat dit vuilniszakjes zijn!
    Zulke mooie kleurtjes kun je hier niet kopen hoor.
    Wat prachtig die pot met dat kant!
    Zo'n parelbloem heb ik laatst ook eens in elkaar zitten frutselen.
    Schitterend je gehaakte roosje en die rozetjes zijn ook mooi hoor!
    Jij zit inderdaad niet stil!
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk,leuk, leuk... helemaal dus. Dat er zoveel verschillende kleurtjes vuilniszakjes zijn. Grappig. En nog even (voor ik aan de wandel ga met mijn man) die gehaakte bloemetjes zijn prachtig. groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je roosje vind ik super, zou je mij laten weten waar ik zo'n patroontje kan vinden of heb je deze zelf nog ?! Ik haak tasjes en zou deze graag eens maken met zulke roosjes ..

    Meestal maak ik sieraden en gehaakte halskettingen , je kan eens kijken
    naar onze blog of winkel www.creadiva.be ... Onze blog hebben we pas nieuw leven in geblazen naar 1 jaar dus volgers zijn meer dan welkom

    Mijn felicitaties met je mooie werkjes !!!

    Groetjes
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://www.pompomemporium.com
      Dit is de site waar ik het gehaakte roosje gevonden heb. Veel succes!

      Verwijderen