dinsdag 21 augustus 2012

Gehaakte armband

Ik had ergens op het internet gezien dat je ook armbanden kon haken. Aangezien ik op het ogenblik erg veel aan het haken ben dacht ik, dat ga ik eens proberen. En set armbanden (het zijn er 6) gekocht bij de Action en een er van doorgezaagd want ze zaten allemaal aan elkaar. Achteraf had ik hem iets krapper moeten maken want hij is wat aan de wijde kant. Dat zullen we dus bij de volgende wel doen. Omgehaakt en een los randje gehaakt wat ik er later heb aangezet met naald en draad. Nog wat kristallen en parels aangemaakt en klaar is weer een wel heel originele armband.
Ik heb de foto gemaakt toen ik hem om had en daarna nog een foto gemaakt om een fles heen dan kunnen jullie het beter bekijken denk ik. (je eigen arm fotograferen valt niet echt mee) ;))







3 opmerkingen:

  1. kom d`r maar op, ik vind ze heel grappig en zeker heel orgineel..knuffies peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg maar doorgezaagd? Was dat alleen om ze van elkaar los te halen of heb je hem daar ook krapper mee gemaakt? Groetjes Sandra
    PS ik heb me trouwens aangemeld als volger, leuke dingen maak je.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sandra,
      Allereerst welkom als mijn volger, het is leuk om te merken dat men mijn creatieve uitspattingen ook net zo leuk vind als dat ik ze maak. Ik ga straks ook even bij jou kijken.

      Ik moest de armbanden sowieso doorzagen om ze van elkaar te halen. De tweede en de rest heb ik inderdaad iets (een halve cm)krapper gemaakt en mijn man heeft ze weer aan elkaar gesoldeerd.
      Groetjes Ineke

      Verwijderen