zondag 12 augustus 2012

Harten en sierkussens

De afgelopen tijd niet stilgezeten. Ik heb in opdracht van mijn zus 3 harten gehaakt van plastic vuilniszakjes. Die wil ze op haar nieuwe veranda hangen en omdat het gemaakt is van plastic kan dat natuurlijk makkelijk.

























De sierkussens heb ik gemaakt van een mooi stofje, een zelf gehaakt kleedje en een ruche van vitragestof. Deze heb ik gemaakt voor iemands verjaardag. Toevallig zag ik van de week een zelfde idee voor een sierkussen bij http://evelienshome.blogspot.nl/ . Ik heb er weer mijn eigen draai aan gegeven.



5 opmerkingen:

  1. Hallo Ineke, je hartjes zijn erg leuk, ik kan niet zo goed haken maar ga na de vakantie op een curcus, zal dan vast goed komen. Je kussens zijn echt mooi geworden zeg, erg leuk zo met die roesjes erlangs. Ik vind dat zo leuk van internet/blogs: je ziet iets moois en door die die inspiratie maak je zelf ook weer iets moois. lieve groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo wat lief die hartjes Ineke!
    Hoe haak je nu iets van plastic zakjes?
    Kun je daar een tutorial van vinden op internet, het proberen waard zo mooi!
    De kussens zijn ook prachtig .
    Wat een werk jij hebt zeker niet stil gezeten maar dat zul je ook wel niet kunnen denk ik haha.
    Dank voor je lieve steun, fijn dat alle bloggers zo mee leven nog steeds.
    Fijne zomerse week!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Ineke, wat knap die hartjes! Je ziet helemaal niet dat het plastic is! Knip je repen van die tasjes?

    Die kussentjes vind ik trouwens ook zo schattig! Mooi gedaan.

    Lieve groetjes van Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg... wat een goed idee om die vlinders op die hartjes te doen. maakt het speciaal.
    En die kussentjes zijn echt mooi. Als je van die stijl houdt ben je toch helemaal blij als je zoiets krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ps.je... nu lees ik pas dat het van plastic zakjes is! geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen