zaterdag 25 augustus 2012

Vintage notitieboek


Voor de workshop die ik in november ga geven heb ik een mooi notitieboek gemaakt. In vintage stijl met een lapje van de Hema een mooi kantje,  plakkantjes van de A., een parelsnoertje, een roosje en een vintage fotootje is hij heel mooi geworden vind ik. De lintjes heb ik vastgezet met een parelsplitpen van de Xenos aan de voorkant en een gewone splitpen aan de achterkant. Ik heb hem in zoet roze uitgevoerd deze keer. Vind hem dan ook wel heel lief geworden.  

6 opmerkingen:

  1. ik vind hem ook ontzettend goed geslaagd en het is zulk leuk werk...boekjes oppimpen, heb er ook al een paar ingeslagen om te bewerken en deze is zeer goed geslaagd..knuffies peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enig boekje heb je ervan gemaakt Ineke.
    Fijn weekend,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ineke,

    Ik ontdek net je blog omdat ik wat zat te googlen op notieboekjes. Het is helemaal de stijl waarin ik ze ook maakte. Ik zag ook dat ik helemaal geen volger van je ben, maar jij wel van mij. Ik heb me eerst even aangemeld bij je. Je maakt super mooie/leuke spulletjes.

    Groeten van Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ineke,

    Ik ontdek net je blog omdat ik wat zat te googlen op notieboekjes. Het is helemaal de stijl waarin ik ze ook maakte. Ik zag ook dat ik helemaal geen volger van je ben, maar jij wel van mij. Ik heb me eerst even aangemeld bij je. Je maakt super mooie/leuke spulletjes.

    Groeten van Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen