woensdag 26 september 2012

Konijntje en vogeltje.

Ik ben lekker aan het haken met de Amigurumi-beestjes, ik heb het weer helemaal in de vingers. Het konijntje moet nog roze voetzooltjes krijgen van vilt maar dat heb ik niet in huis dus dat komt nog wel. Het vogeltje heb ik inmiddels een roze kuifje gegeven omdat ik vond dat hij een beetje kaal hoofdje had.De patroontjes heb ik van internet af geplukt. Ze zijn vaak wel in het Engels maar er zijn er ook wel een aantal in het Nederlands vertaald. Op dit moment ben ik bezig met een Pinguin, ook een Engels patroon maar dat heb ik zelf vertaald in het Nederlands.Maar dat komt in een volgende post aan de orde.


2 opmerkingen:

  1. Hoi Ineke

    Wat zijn ze lief, knap hoor ik doe het je niet na.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LIEF!!!!!
    Dat zou ik ook wel willen kunnen, haken, maar helaas, het lukt met niet!!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen