donderdag 13 september 2012

Memobord

Gisteren een memobord gemaakt. Ik had afgelopen zondag een aantal canvasdoeken van 30 x 30 cm gekocht op De Bazaar in Beverwijk. Daar hebben ze die doeken voor € 0,50 liggen. Je moet wel even zoeken om een paar goede te vinden. Het is natuurlijk B-keus, ze hebben lichte beschadigingen of zijn vuil  of het frame is niet van mooi recht hout. Om te schilderen zijn ze denk ik niet echt te gebruiken maar voor een memobord natuurlijk wel. Je ziet er niets meer van als je je afzuigkapfilter en je stofje er omheen hebt geniet. Ik vind hem wel leuk geworden en voor dat prijsje helemaal goed.
De roze knopjes die in het midden zitten zijn spelden waar ik een roze kraal op heb gelijmd. De vlinder is gemaakt van veertjes (niet door mijzelf hoor) ;))

4 opmerkingen:

  1. Superleuk memobord Ineke. Leuk stofje heb je gebruikt.
    Fijne avond,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ineke

    Wat een mooi memobord heb je er van gemaakt met een prachtig vrolijk srofje.
    Ik vind je notitieboekjes en krans ook schitterend.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei leuk gemaakt, Ineke!
    Fijn weekend en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi uit.. Jij bent ook al zo aan het struinen naar buitenkansjes..NIet helemaal goed nederlands haha... maar je begrijpt vast wat ik bedoel. In ieder geval geniet je er extra van als je zo dingen scoort.
    fijn weekeind.

    BeantwoordenVerwijderen