zaterdag 1 september 2012

Nog een paar vintage notitieboeken


Ik vind het zo leuk om te doen. Een paar goedkope notitieboekjes van de A. op pimpen. Een lapje, een kantje en een vintage fotootje  en een bloemetje. Ik heb spuitlijm ontdekt! Wat een uitvinding! Ideaal om dit soort werk te doen. Je spuit eerst de ene kant van  het boekje en de stof in, plakt ze op elkaar, draai het boekje om en spuit de andere kant van het boekje, plak de rest van de stof erop en klaar ben je al. Nou ja, bij wijze van spreken natuurlijk :)). Maar het werkt wel heel makkelijk hoor. Ik ga er, als ik weer thuis ben, vast nog een paar maken. Leuk om cadeau te geven of voor de verkoop. Ik heb er al 2 verkocht. Ook heb ik vandaag nog wat jutetassen gepimpt maar die  zijn nog niet af want ik had niet genoeg canvasprintjes bij me. Volgende week als ik weer naar huis ga zal ik er weer een aantal uitprinten en kan ik de tassen ook afmaken. Ik had zomaar de gang er in vandaag. :)) En ik zag dat ik er al weer een volger bij heb, hartelijk welkom Anneke en ik hoop dat je inspiratie opdoet bij wat ik allemaal in elkaar freubel.

5 opmerkingen:

  1. Wauw ze zijn echt prachtig je vintage notitie boekjes!
    Waar koop jij toch dat mooie kant, is hier bijna nergens te vinden hoor!
    Ken je het youtube kanaal van jennings 644? echt ook iets voor jou!
    Fiona werkt ook heel veel en mooi met kant.
    De krans uit je vorige post vind ik ook schitterend gemaakt en wat een werk zeg...maar dan heb je ook wel iets unieks he!
    De armband had ik ook nog niet gezien, ook zo leuk gemaakt.
    Ik heb in het ziekenhuis ook weer eens wat haken geprobeerd, ga ik vast weer eens op pikken zo leuk om te doen enne minder rommel dan scrappen haha.
    Dank voor je lieve reaktie op mijn blog en een fijne zondag!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Maia,
      Bedankt voor de complimenten. Ik ga meteen kijken op You Tube, volgens mij ken ik al wel het een en ander van haar. Dat kant koop ik op rommelmarkten. Het is gewoon vitrage waar zo'n kantrand aanzit. Meestal kun je daar een paar randen van knippen of enkele bloemen uit gebruiken bv. Zo heb je voor een prikkie mooie kantranden. Ben net terug van de vrije markt in Brunssum alwaar ik ook weer 2 stukken mooie vitrage op de kop wist te tikken, wit met een een heel zacht roze en zachtgroene bloemetje er op voor maar € 1,50. Word ik helemaal blij van. Prettige zondag verder.
      Liefs Ineke

      Verwijderen
  2. Leuk hoor.
    Waar zouden we zijn zo zonder de A he! ;-)

    Ik heb mijn blognam gewijzigd......(hele ondoordachte actie, want nu kan niet iedereen mij meer vinden, dus vandaar:
    www.postvandaphne.blogspot.nl
    Op dit adres ben ik weer met mijn oude vertrouwde blog zichtbaar!!

    Tot gauw, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou ineke die zijn echt heeeeeeeeeeel erg mooi geworden
    leuke plaatjes en heeeeeel erg mooi kant
    kan me voorstellen dat je die zo verkocht hebt
    ja erg mooi gemaakt

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Ineke,
    Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog. Natuurlijk heb ik ook jou blog uitgekamd. Wow,wat een mooie creaties maak jij. Vooral je werkje met kant zijn subliem.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen