donderdag 20 september 2012

Polswarmers

Van de week aan de haak geslagen. Nu het koude weer weer aankomt wilde ik eindelijk eens een paar polswarmers haken. Op diverse blogs had ik ze al gezien en met mijn artritis-handjes en polsen leek me dat wel wat. Ik heb zelf een patroontje verzonnen en dat is goed uitgevallen.  Toen heb ik ze maar gelijk in twee kleuren gemaakt, wit en roze. Dat was de wol die ik toch bij me had. De reden dat ik het patroontje zelf heb gemaakt is dat ik niet zo goed ben in het ontcijferen van een geschreven patroon. Ik ben meer van de diagrammen of heel duidelijke foto's. Maar nu kan ik ze showen, hoewel het niet meevalt om je eigen hand te fotograferen ;)).


3 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt TE leuk!!!!
    Wat een goed idee en zo kun je je polsen lekker warm houden!
    Heel leuk gemaakt hoor.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen