maandag 8 oktober 2012

Kitty en Muis

Ik heb van de week toch nog het een en ander kunnen haken al was het tussen de bedrijven door. We zijn weer thuis van  het kampeerseizoen. Dat betekent dat er natuurlijk ontzettend opgeruimd en schoongemaakt moet worden. De voortent afgebroken en de caravan toegedekt. Dat is nu achter de rug en komt het grote opruimgebeuren thuis weer. Maar daar beginnen we morgen pas aan. Eerst een rustdagje inlassen. Het Kitty poesje vind ik zelf erg leuk geworden, het rokje heb ik zelf verzonnen. Zo stond het niet op het patroon. Mijn zus vroeg of ook ook een muis kon haken en natuurlijk heb ik een patroontje gevonden ergens op het internet.

1 opmerking:

  1. Hallo Ineke,

    Ik las je reactie,,superleuk!! Ik ga jou ook weer graag volgen hoor. Ik weet alleen nu niet of je mijn posten kan ontvangen,sommige moeten zich op nieuw bij mij aanmelden omdat ik ben weggeweest en een andere naam hebt.

    Kitty en muis zijn plaatjes!!!Mijn moeder heet Kitty!hihi.

    lieve groetjes

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen