dinsdag 2 oktober 2012

Nog meer Amigurumi

Ik ben afgelopen weekend behoorlijk actief geweest. Het haakvirus heeft me in de greep. Eerst mijn pinguin afgemaakt en daarna nog 2 beertjes, een vogel en een octopus gehaakt. De eerste vogel wordt gebruikt als doopcadeautje door een vriendin. Dit is weer zo leuk om te doen en er zijn zoveel gratis patronen te vinden op internet. Het enige nadeel is misschien dat veel van de patronen in het Engels zijn. Dus ga ik volgende week eens beginnen of ik die kan vertalen in het Nederlands. Voorlopig is het einde van de haakvirusbesmetting nog niet in zicht dus jullie kunnen  nog wel het een en ander verwachten. Ik ga nu beginnen aan een baby-olifantje. Wordt vervolgd. :))


4 opmerkingen:

  1. schitterend meis, zou je tegen vergoeding voor mij wat willen haken...leuk voor de kerstdagen voor daniel die is echt dol op knuffels..mail me anders ff op peetjes-freubelsite@live.nl knuffies peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooooh, jaloers, jaloers!!!!!
    Ik vind ze zo lief, die gehaakte beestjes, maar helaas, ik kan het niet.
    Jij wel!!!! Joh, wat mooi gedaan!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen