vrijdag 19 oktober 2012

Poncho

Ik heb hem af hoor, ik had bij Nelleke op haar blog zo'n mooie poncho gezien. Die moest ik zelf ook maken natuurlijk. Ik heb hem gemaakt van een fleecedeken bij de Wibra vandaan. Het patroon moest ik wel enigszins aanpassen in verband met de maat. Op de "schouders"heb ik daarom een stuk ingezet.Ook heb ik hem aangevuld met een capuchon. Zo toch weer een eigen draai aan gegeven. Voor de foto had ik hem eigenlijk eerst even mogen strijken. ;)
Vanmiddag kreeg ik nog een heel fijne verrassing van mijn hubbie. Hij was bij de Aldi en die had naaimachine's in de aanbieding. Hij had mij van de week horen verzuchten dat mijn  "oude" naaimachine weer eens kuren vertoonde en dacht, laat ik maar een nieuwe voor haar meenemen. Lief he?
Het is een Singer Symphonie V. In ieder geval een heel bekend en degelijk merk.Hij of is het een zij? heeft o.a. diverse borduursteken en een blindzoomsteek. Ga van de week eens even het een en ander uitproberen.

3 opmerkingen:

  1. Hij ziet er van jou ook superrrrr mooi uit Nelleke !! Whaha zet ik net zo'n oude naaimachine op m'n blog !Alleen om naar te kijken hoor !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwwww, die heb je mooi gemaakt zeg!!
    Daar zul je vast en zeker veel plezier van hebben tijden de (koude) winter.
    Geniet ervan.
    En wat een gaaf kado zeg, zo'n nw naaimachine, toppie.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ineke...Hij is al af!!! Goed gelukktttt en met capuchion....helemaal gaaf.

    Leuk dat je een nieuwe naaimachiene hebt gekregen,daar zul je dan wel heel blij mee zijn.Mijn dochter heeft hem ook daar gekocht,maar moet hem nog uit proberen. Ik had van iemand gehoord dat ze heel goed zijn...dus jij kan er mee aan de slag!

    fijn weekend Ineke

    en lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen