dinsdag 20 november 2012

Brocante potten

Ik kreeg van de oudste zoon 2 heel grote glazen potten met een schroefdeksel, of ik er iets mee kon was de vraag. Op dat moment wist ik nog niets te verzinnen maar zo langzamerhand kreeg ik toch een idee. Je kunt er bijvoorbeeld je naaigerei in opbergen. Op het deksel heb ik dan ook een speldenkussen gemaakt, weer een mooi stuk van het elastische kant gebruikt, een vintage fotootje afgedrukt op canvaspapier, een lintje, een kantje, een paar oude knoopjes, een plakpareltje en een roosje en dit is het resultaat. Van de Wibra nog van die leuke metalen kersthangers er aan gehangen en hun bruine labeltje waar "Living" op staat, er ook aan gehangen. De potten zijn ongeveer 30cm hoog.



2 opmerkingen:

  1. Super leuk gemaakt, ineke! Leuk dat je zoon meedenkt!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn niet alleen mooi, je zult er ook een hoop plezier aan beleven let maar eens op.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen