zaterdag 24 november 2012

Petit four nr. 8 en naaigereipot

De laatste petit four heb ik gisteravond gemaakt in lichtblauw, de originele kleur moet paars met lila zijn maar die kleuren heb ik niet in huis. Dus mijn eigen interpretatie maar aan gegeven en hem gehaakt in lichtblauw met wit. Wat roosjes er op geplakt en voila een minitaartje.
Ook heb ik nu eindelijk (voor mezelf) eens een brocante naaigereipot gemaakt. Zelf vind ik hem erg leuk geworden. Deze heb ik ook echt in gebruik voor mijn naaldenkoker, centimeter, schaar en spelden. Het is een grote augurkenpot dus alles kan er in. Op internet had ik leuke plaatjes gevonden die ik naast elkaar heb gezet en uitgeprint op canvaspapier. Zo had ik een leuk etiket met naai- en borduurplaatjes er op. Eigenlijk zijn het borduurpatroontjes. Nog wat oude witte knoopjes er op gelijmd en ook deze was weer af.





1 opmerking:

  1. Leuk hoor.
    Je kleuren blauw wit vvind ik erg leuk en je brocante potje is erg leuk geworden.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen