zaterdag 10 november 2012

Windlichten



Van de week werd ik verrast door de dirigente van mijn koor. Ze mailde me met de vraag: "Heb jij nog wat aan kant, ik heb nog een tas vol"? Natuurlijk heb ik daar iets aan.:))  Ik was blij verrast toen ik het van haar kreeg, het is heel breed elastisch kant in allerlei kleuren. Kon het natuurlijk niet laten om gelijk een aantal windlichten te maken (conservenpotten). Daar is het sowieso natuurlijk ideaal voor omdat het elastisch is. Het zit dan altijd goed. De grote witte (een augurkenpot) heb ik gemaakt voor de gulle geefster, ze houdt niet van teveel frutsels dus heb ik het vrij eenvoudig gehouden.






1 opmerking:

  1. Das boffen zeg met al dat kant! Je windlichten zijn er kei leuk mee geworden!
    Fijne avond en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen