maandag 17 december 2012

Cadeauverpakking

Van de week nog weer een windlicht gemaakt als cadeautje voor een jarige en ook heb ik een Pringles koker gepimpt tot cadeauverpakking. In dit geval heb ik er kaarsen in gedaan, er passen er 8 in. Je kunt er natuurlijk ook iets lekkers instoppen of iets anders. Ik heb de koker eerst wit geschilderd en daar overheen een ecru stofje geplakt. Vervolgens een etiket opgezocht, uitgeprint en opgeplakt. Een kantje onder en bovenlangs geplakt en op het deksel (plastic) een rozet vastgezet met een parelsplitpen. Is toch leuk om cadeau te krijgen of niet soms?



3 opmerkingen:

  1. Heeeeel erg leuk joh!
    Leuk zijn die he, die pringles bussen, heel fijn om op te pimpen.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee Ria. Ik ga het zeker onthouden.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor het voor het compliment Ethel, ik heb het ook niet zelf bedacht hoor. Maar mijn naam is geen Ria maar Ineke.;))
      Groetjes Ineke

      Verwijderen