donderdag 20 december 2012

Eind van het jaar.


We zijn bijna aan het eind van het jaar. Een jaar waarin ik het bloggen heb ontdekt en hoeveel plezier me dit geeft. En niet te vergeten alle inspiratie en ideeen die jullie mij gegeven hebben. Ik wil jullie daar allemaal heel erg voor bedanken en ik hoop jullie weer te spreken in het nieuwe jaar. Op dit moment lig ik met een behoorlijke griep in de lappenmand maar hoop daar toch redelijk snel weer van op te knappen. Heel fijne kerstdagen gewenst en een super creatief 2013. Dikke kus voor jullie allemaal.

2 opmerkingen:

  1. Beterschap!!!!!
    Jij ook bedankt voor je mooi posten!!
    Leuk dat we het bloggen met elkaar ontdekt hebben.
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je weer opgeknapt bent Ineke en gezellig kunt genieten van de feestdagen!
    Ik geniet ook van je mooie blog hoor, tot volgend jaar!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen