zondag 2 december 2012

Kerstkrans



 We lopen inmiddels al weer naar de kerst en op verschillende blogs had ik dit gehaakte rendierhoofd gezien. Vanochtend weer eens aan de haak geslagen en binnen een mum van tijd had ik het hoofdje af. Het is een heel makkelijk patroontje. Vorig jaar had ik al eens een bol witte bolletjeswol gekocht bij de Action met de bedoeling om daar een strokrans mee te omwikkelen. Toen niets van gekomen maar vandaag dus wel. Ik had eigenlijk net iets te kort wol maar dat heb ik opgevangen door er 3 witte gehaakte roosjes op te prikken om de lege plek op  te vullen. Er zit nu een zilverachtig strikje onder maar dat vervang ik nog wel door iets anders. Ik heb het rendierhoofd er ingehangen en zeg nou zelf, is het geen schatje geworden? Het gewei heb ik iets verstevigd door er aan de achterkant een heel dun ijzerdraadje in te steken.




6 opmerkingen:

  1. Hoi ineke!

    Ik vind hem echt heel erg mooi geworden!Leuk idee van de wol om de krans zo,je hebt overigens een leuk blog dus ik ben maar gelijk volger geworden!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel en welkom als volger. Ik was al volger van jouw blog geworden dus laten we elkaar inspireren.
      Liefs Ineke

      Verwijderen
  2. Knap gemaakt Ineke!
    Wat een leuk idee zo'n bolletjesgaren om een krans.
    Een prachtige creatie zo samen.
    Jammer dat jullie zo'n rustige beurs hadden, het zag er super gezellig uit al die spulletjes.
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zeker een schatje geworden Ineke.
    Een prachtig geheel.
    Fijne week,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ineke, ben zojuist lid geworden van je blog. Zie er zoveel dingen die ik leuk vind en ik was nou juist op zoek naar inspiratie :-)
    Groetjes, Ellen
    wings2serve@tele2.nl

    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen