zondag 9 december 2012

Van alles wat


















Van de week nog 2 kerstkransen met rendierhoofden gemaakt waarvan 1 in opdracht voor mijn jongste zus. Maar we hebben vorig weekend ook nog een lief 2e hands hangkastje gekocht op de Bazaar in Beverwijk. Het was een donker eiken kastje en dat heeft hubbie van de week mooi wit geschilderd. Het hangt nu mooi te wezen met mijn mooie spulletjes er in. Op de foto lijkt het alsof het glansverf is maar in het echt is het zijdeglans en glimt ook lang niet zo als op de foto. Ook de computerkast heeft een wit kleurtje gekregen. We hadden ooit alle meubels in blank hout aangeschaft maar zo langzamerhand is alles wit geschilderd. Het enige wat nu nog moet is de salontafel. (Hopelijk nog voor de kerst) :))
Ook nog een aantal spoelen gemaakt om mijn kantjes op te rollen (nog niet helemaal af) en een heel mooi koffertje, wat ik al jaren in huis heb en nooit ergens voor gebruikte. Ik heb helaas vergeten een "voor" foto te maken maar het was een bruin  "houten" soort van hutkoffer in het klein. Ik bewaar er nu al mijn lintjes in. Omdat het een rond deksel heeft kunnen er 2 rijen rolletjes in, dat ruimt al lekker op. In het koffertje zelf kunnen mooi mijn kaartjes met lint. Nu heb ik alles fijn bij elkaar. Ik heb het koffertje beplakt met het beroemde Action roosjesplakplastic en het plastic stickerkantje ook van de A.
En ik heb bovendien nog een heel mooi gepimpt notitieboek gemaakt in brocante stijl, voor een vriendinnetje. Jeetje wat heb ik veel gedaan deze week. Nu ik het zo opschrijf lijkt het wel heel veel want ik heb ook mijn  "ordinaire" Ikea lamp nog gepimpt met een mooie kanten jas. Ik had een stuk vitrage kant liggen dat precies groot genoeg was. Dichtgenaaid en een lintje door de bovenkant en voila.



3 opmerkingen:

  1. Leuk hoor!!
    Vooral die lamp, die is echt heel erg leuk!!
    Geniet er maar lekker van!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kastje is echt super mooi geworden!
    Groet, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooie dingen kom ik hier tegen zeg.
    En dat lampje prachtig mooi .
    ik ben dol op dit soort lampjes.
    het is echt genieten hier.
    een heel fijn en mooi weekend
    live groetjes Margarita

    BeantwoordenVerwijderen