maandag 7 januari 2013

Van alles wat.

 Allereerst natuurlijk allemaal een super creatief maar bovenal gezond 2013 en dat we maar erg geïnspireerd mogen raken door elkaar. Ook een warm welkom voor mijn nieuwe volgers. Ik vind het nog steeds een wonder dat iemand mijn blog/creaties mooi genoeg vind om mij te gaan volgen. Ben er dan ook supertrots op.

Op bestelling heb ik 3 dezelfde windlichten gemaakt voor een vriendinnetje die 3 schoondochters heeft. Voor het eerst heb ik ook labels gemaakt. Dat is leuk om te doen! In dit geval heb ik een stukje kant op de label geplakt, een zijden bloemetje met pareltjes en een plaatje met Home er op geplakt met 3D kussentjes.
Het geheel met distress inkt aan de zijkanten gedaan en bespoten met goud glimmermist en voila mijn eerste labels zijn een feit. De bovenkant van de pot/windlicht heb ik omwikkeld met jute touw en er hangt ook nog een wit glitterhartje aan.

Vervolgens heb ik voor mijn zusje, als verjaardagscadeautje, een pringles-koker gepimpt en gevuld met waxinelichtjes. Ook hier heb ik een label aangehangen. Maar nu met een printje van internet en een hartelijk gefeliciteerd labeltje en een wit glitterhartje. Ook heb ik er van organza een roos gemaakt om op het deksel te maken met een zelfgemaakte brad en ook op het label heb ik een bloem met brad gemaakt.



Verder heb ik naar idee van Nelleke nog 2 papieren popjes aangekleed, de 1 met een gehaakt kleedje en de ander met een stuk kant.
 

7 opmerkingen:

  1. Jouw blog is zeker de moeite waard om te volgen!!!!
    Je maakt hartstikke leuke dingen joh!
    Nog de beste wensen en tot blogs maar weer, ik hou je in de gaten, want ik doe altijd weer inspiratie op bij jou.
    Lieve groet, Daphen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedeavond..ik kom hier even langs via daphne haar blog.
    denk dat ik nog maar even blijf hangen hier..wat een leuk idee dat van die pringels bus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je creaties zijn weer prachtig Ineke! Ik wens jou ook een gezond en creatief 2013!
    Fijne dag,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige creaties heb je gemaakt en dat potje met kant er omheen vind ik erg mooi.
    lieve groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gezellige dingen staan er weer op je blog. Die pringelbussen vullen met waxinelichtjes als kadootje... zal ik onthouden. Goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hay Ineke,

    Wauw...wat een schattige ideetjes
    heb je toch meis..
    Dat geschilderde pringelblik met
    waxinelichtjes is super en dan
    die leuke aankleedpopjes!
    Heerlijk om even bij je op visite te komen.

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen